Forum BigChina.pl

Import z Chin Forum BigChina.pl

Pierwsze polskie forum dla importerów z Chin


Teraz jest Wt lut 25, 2020 12:09 am

Strefa czasowa: UTC + 1


Znalezione wyniki: 23
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: Flakoniki na perfumy

Napisane: So gru 20, 2014 1:17 pm 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 3464


Haha, dobry topic bedzie :)

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: IMPORTOWANE produkty na ebay UK/ Allegro/ Amazon

Napisane: So gru 06, 2014 2:06 pm 

Odpowiedzi: 1
Wyświetlone: 1900


Witam! Glownie wspolpracujemy z PowerSellers z eBay i takze z firmami co na Amazon marketplace sprzedaja. Procz tego pomagamy paru startups zmniejszyc koszt produkcji przez przeniesienie jej do Chin. Takze zaopatrujemy osoby z wlasnymi e-commerce biznesami oraz takie osoby-firmy ktore dopiero zaczyn...

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: IMPORT Z CHIN

 Tytuł: Re: IMPORT Z CHIN
Napisane: Pn gru 01, 2014 8:06 pm 

Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 7685


proszę o ofertę na priv. Witam! Napisalem Panu wiadomosc z oferta naszej firmy, ktora pomaga w imporcie z Chin! pozdrawiam, Daniel Czerwinski http://i1311.photobucket.com/albums/s678/dagnai/HorizontalLgrayProperFont_zps3492e1a3.png RED VALLEY SOURCING LIMITED E-mail: dczerwinski@redvalleyuk.net Mob...

 Dział: Kontakty   Wątek: Praca w Chinach 30,000 na miesiac. Inzynier sprzedazy

Napisane: So lis 29, 2014 2:42 pm 

Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 5306


Lepsze pieniadze niz w Polsce ludzie zarabiaja...

 Dział: Kafejka   Wątek: Strona po chińsku

Napisane: So lis 29, 2014 2:40 pm 

Odpowiedzi: 18
Wyświetlone: 13915


Jest bdb. plugin qtranslate do wordpressa.

 Dział: Eksport do Chin, otworzenie firmy w Chinach   Wątek: Wysyłka paczki/listu do Chin

Napisane: So lis 29, 2014 2:31 pm 

Odpowiedzi: 11
Wyświetlone: 12504


Mozna tez DHL uzyc jak zalezy komus na czasie. Niestety potrafia oclic wszystko co sie da!

 Dział: Jeśli jesteś początkujący zacznij tutaj...   Wątek: Dropshipping * Jak rozliczyć cło i vat ?

Napisane: So lis 29, 2014 2:27 pm 

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 2941


Spokojnie mozna dzialac. Zdaje sie ze jesli towar ma wartosci ponizej 9 GBP to nie trzeba placic customs ani VATu. Inna sprawa to ze komentarze od klientow beda zle sie trafiac jesli beda musieli czekac 2-3 tyg. na towar.

 Dział: Kafejka   Wątek: kupię yuany!!!

Napisane: So lis 29, 2014 2:25 pm 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 9094


Najlepiej uzywac Azimo/CurrencyFair/TransferWise. Zdaje sie ze Azimo ma rmb w ofercie.

 Dział: Kafejka   Wątek: Jaki prezent wysłac do Chin?

Napisane: So lis 29, 2014 2:22 pm 

Odpowiedzi: 18
Wyświetlone: 14079


Wyslac kabanosy to dobra sprawa. Chinczycy lubia miesko i tzw 特色菜. Polska wodka i krowke itd. to sobie mozna z taobao kupic, a kabanosa juz nie.

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: Import dodatków i ozdób do kuchennych z Chin

Napisane: So lis 29, 2014 2:11 pm 

Odpowiedzi: 27
Wyświetlone: 10328


Rowniez radze wystrzegac sie Alibaby. Pelno scamu. Najlepiej miec liste fabryk z ktorymi juz inne firmy wspolpracuja, ale to tez wielka niewiadoma bo dlatego ze kogos fabryka traktuje dobrze nie oznacza ze Ciebe tez bedzie tak traktowac. Ogolnie to szambo to jest. pozdrawiam, Daniel Liste fabryk z ...

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: Import dodatków i ozdób do kuchennych z Chin

Napisane: Pt lis 28, 2014 4:53 pm 

Odpowiedzi: 27
Wyświetlone: 10328


Rowniez radze wystrzegac sie Alibaby. Pelno scamu. Najlepiej miec liste fabryk z ktorymi juz inne firmy wspolpracuja, ale to tez wielka niewiadoma bo dlatego ze kogos fabryka traktuje dobrze nie oznacza ze Ciebe tez bedzie tak traktowac. Ogolnie to szambo to jest.

pozdrawiam,
Daniel

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: Okulary RB wayfarer

Napisane: N lis 23, 2014 5:23 pm 

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 2252


Tak tanio niestety nie mozna dostac oryginalu Ray-Ban. To przeciez 10GBP.

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: iGlove - hit allegro

Napisane: N lis 23, 2014 5:21 pm 

Odpowiedzi: 13
Wyświetlone: 8046


Witam,

Widze ze ladnie sie sprzedaja na allegro :) na eBay UK tez duzo tego:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... e&_sacat=0

pozdrawiam,
Daniel Czerwinski - Red Valley Sourcing Limited

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: Etui i pokrowce do telefonów i tabletów

Napisane: N lis 23, 2014 5:17 pm 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 4713


Nasza firma rowniez zajmuje sie etui/pokrowcami. Chetnych zapraszam do wspolpracy. Mozemy wyslac przykladowe katalogi.

 Dział: Zbyt towarów z Chin, zagadnienia handlowe   Wątek: Poszukuję importera kamerek samochodowych, taśm led itp.

Napisane: Śr lis 12, 2014 9:54 am 

Odpowiedzi: 1
Wyświetlone: 1720


Witam,
Prosze o kontakt na email.

pozdrawiam,
Daniel Czerwinski

RED VALLEY SOURCING LIMITED
Unit 2508A 25/F, Bank of America Tower, 23 Harcourt Rd Central, Hong Kong
E-mail: dczerwinski@redvalleyuk.net
Mobile: +44 07519245647
Skype: dagnai
Website: http://www.redvalleyuk.net
Sortuj wg:  
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 23 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL