Cześć.
Zamówiliśmy w firmie kable komputerowe od producenta z Chin. Towar został opłacony, dotarł do Nas niedawno i niestety okazało się, że kolor kabli jest inny niż na zamówieniu/fakturze. Dodam tylko, że ilość była minimalna (1000 szt - zamawialiśmy pierwszy raz i nie chcieliśmy zbytnio ryzykować, że producent zawali). Początkowo zwalili winę na nas, że "nie potwierdziliśmy koloru przed rozpoczęciem produkcji", co wydaje Nam się kompletną bzdurą. Chcieliśmy zwrot/wymianę, ale powiedzieli, że nie ma mowy żeby się na to zgodzili. Towar jest już opłacony, więc producent jedyne co nam może zapewnić to "symboliczny upust" przy kolejnym zamówieniu. Czy mamy jakiekolwiek szanse ubiegać się o zwrot/wymianę, czy też ten "upust" to faktycznie jedyne na co możemy liczyć?
PS. Nie podpisywaliśmy żadnej umowy/kontraktu.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
|