michu_oska napisał(a):
Witam,
Towar za pomocą pośrednika został przetransportowany drogą morską do Koper na Słowacji (kontener). Stamtąd pojedzie tirem do Austrii. Dlaczego do Austrii? Będę wynajmowal firmie austriackiej importowany towar (dzierżawa) - bez sensu byloby wozić ze Slowenii do Polski i z powrotem do Austrii.
Odniosę się tylko do tego wątku. Domyślam się , że fracht miał Pan aranżowany przez sprzedającego , co oznacza , że nie miał Pan wpływu na wybór spedytora. Jedną z firm obsługujących frachty zlecane przez chińskie spedycje jest właśnie firma ze Słowenii, która bardzo często ( z doświadczeia moich Klientów ) kieruje swoje ładunki do macierzystego portu, a potem rozwozi po EU . Z Pana perspektywy - wszystko zależy od tego, co wpisane jest w konosamencie ( morski list przewozowy ) w polu `final destination` . Jeśli np. Gdynia, to powinien Pan nalegać żeby ładunek został dostarczony do Gdyni zgodnie z deklaracją konosamentową.
_________________
Biuro Usług Spedycyjnych SPEED/Gdynia,Gdańsk
ip@speedagencja.comAEO PLAEOC320000100012
- transp.morski,lotniczy,kolejowy
- odprawy celne(zwykłe,gospodarcze,mienie,tranzyt)
- wnioski do UC,procedury naprawcze
- obsługa portowa,terminal.
tel.0048 607156540